Hoppa till huvudinnehåll
Hoppa till primär navigationsmeny
Hoppa till sidfot
Open Menu
Senaste
Arkiv
Ahead of print
Om
Om tidskriften
Bidrag
Redaktion
Kontakt
Dataskyddspolicy
Sök
Registrera
Logga in
Hem
/
Arkiv
/
Vol 22 Nr 1-2 (2017)
Vol 22 Nr 1-2 (2017)
Publicerad:
2017-10-03
Artiklar
El Sistema – musiklärare i en spänningsfylld modell för socialt inkluderande pedagogik
Eva SÆther, Åsa Bergman, Monica Lindgren
9-27
PDF
Lärande genom demokratiska önskemål – pastoral omsorg i fritidshem
Linnéa Holmberg
28-50
PDF
Socioekonomisk bakgrund och dess betydelse för pojkars och flickors läsförmåga och betyg
Maria Pajkin
51-78
PDF
Förskollärares och grundskollärares uppfattningar om undervisning och lärande i förskoleklass
Tarja Alatalo
79-100
PDF
Erfarenheter av delat ledarskap i den lokala skolan: Rektorers och arbetslagsledares röste
Lena Wilhelmson, Marianne Döös
101-123
PDF
Kompetens och förutsättningar för praktikbaserad innovation – från självreglerat till expertstött förbättrings- och utvecklingsarbete
Peter Johansson
124-144
PDF
English summaries
145-156
PDF
Redaktionellt
Pedagogik som profession
Feiwel Kupferberg, Lisbeth Amhag
3-8
PDF
Språk
English
Svenska
Dansk
Information
För läsare
För författare
För bibliotekarier
Skicka in bidrag
Skicka in bidrag