Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Senaste
Arkiv
Ahead of print
Om
Om tidskriften
Bidrag
Redaktion
Kontakt
Dataskyddspolicy
Søg
Registrera
Logga in
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 22 Nr. 1-2 (2017)
Årg. 22 Nr. 1-2 (2017)
Publiceret:
2017-10-03
Articles
El Sistema – musiklärare i en spänningsfylld modell för socialt inkluderande pedagogik
Eva SÆther, Åsa Bergman, Monica Lindgren
9-27
PDF (Svenska)
Lärande genom demokratiska önskemål – pastoral omsorg i fritidshem
Linnéa Holmberg
28-50
PDF (Svenska)
Socioekonomisk bakgrund och dess betydelse för pojkars och flickors läsförmåga och betyg
Maria Pajkin
51-78
PDF (Svenska)
Förskollärares och grundskollärares uppfattningar om undervisning och lärande i förskoleklass
Tarja Alatalo
79-100
PDF (Svenska)
Erfarenheter av delat ledarskap i den lokala skolan: Rektorers och arbetslagsledares röste
Lena Wilhelmson, Marianne Döös
101-123
PDF (Svenska)
Kompetens och förutsättningar för praktikbaserad innovation – från självreglerat till expertstött förbättrings- och utvecklingsarbete
Peter Johansson
124-144
PDF (Svenska)
English summaries
145-156
PDF (Svenska)
Redaktionellt
Pedagogik som profession
Feiwel Kupferberg, Lisbeth Amhag
3-8
PDF (Svenska)
Sprog
English
Svenska
Dansk
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer
Indsend
Indsend