Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Senaste
Arkiv
Ahead of print
Om
Om tidskriften
Bidrag
Redaktion
Kontakt
Dataskyddspolicy
Søg
Registrera
Logga in
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 28 Nr. 3 (2023): Utveckling av pedagogikens teorier, begrepp och praktiker
Årg. 28 Nr. 3 (2023): Utveckling av pedagogikens teorier, begrepp och praktiker
DOI:
https://doi.org/10.15626/pfs28.03
Publiceret:
2023-09-22
Hele nummeret
Pdf (Svenska)
Articles
Gymnasieelevers erfarenheter av särskilt stöd
berättelser om utanförskap och tillhörighet
Anna Öhman
6-29
Pdf (Svenska)
Lärares förståelse av engagemang i hybrid-, fjärr, och distansundervisning
Nina Bergdahl
30-52
Pdf (Svenska)
Lärares relationskompetens i växelspelet mellan ’Mig’ och ’Jag’
Begreppsdiskussion med stöd i G.H. Meads teori
Jonas Aspelin
53-75
Pdf (Svenska)
Praktikutvecklande samtal på vetenskaplig grund
Mattias Gradén, Sara Irisdotter Aldenmyr
76-101
Pdf (Svenska)
Att höra till eller inte? Föränderliga kapital, positioneringar och tillhörigheter från grundskola till högskola
Josefina Eliaso Magnusson, Disa Bergnehr
102-122
Pdf (Svenska)
Att matematik-a
När materialiteter samhandlar
Anna Wallin
123-141
Pdf (Svenska)
English summaries
142-148
Pdf (Svenska)
Debate
Lärares kompetensutveckling – behöver vi tänka nytt?
Glenn Hultman
149-156
Pdf (Svenska)
Sprog
English
Svenska
Dansk
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer
Indsend
Indsend