Hoppa till huvudinnehåll
Hoppa till primär navigationsmeny
Hoppa till sidfot
Open Menu
Senaste
Arkiv
Ahead of print
Om
Om tidskriften
Bidrag
Redaktion
Kontakt
Dataskyddspolicy
Sök
Registrera
Logga in
Hem
/
Arkiv
/
Vol 28 Nr 3 (2023): Utveckling av pedagogikens teorier, begrepp och praktiker
Vol 28 Nr 3 (2023): Utveckling av pedagogikens teorier, begrepp och praktiker
DOI:
https://doi.org/10.15626/pfs28.03
Publicerad:
2023-09-22
Helt nummer
Pdf
Artiklar
Gymnasieelevers erfarenheter av särskilt stöd
berättelser om utanförskap och tillhörighet
Anna Öhman
6-29
Pdf
Lärares förståelse av engagemang i hybrid-, fjärr, och distansundervisning
Nina Bergdahl
30-52
Pdf
Lärares relationskompetens i växelspelet mellan ’Mig’ och ’Jag’
Begreppsdiskussion med stöd i G.H. Meads teori
Jonas Aspelin
53-75
Pdf
Praktikutvecklande samtal på vetenskaplig grund
Mattias Gradén, Sara Irisdotter Aldenmyr
76-101
Pdf
Att höra till eller inte? Föränderliga kapital, positioneringar och tillhörigheter från grundskola till högskola
Josefina Eliaso Magnusson, Disa Bergnehr
102-122
Pdf
Att matematik-a
När materialiteter samhandlar
Anna Wallin
123-141
Pdf
English summaries
142-148
Pdf
Debatt
Lärares kompetensutveckling – behöver vi tänka nytt?
Glenn Hultman
149-156
Pdf
Språk
English
Svenska
Dansk
Information
För läsare
För författare
För bibliotekarier
Skicka in bidrag
Skicka in bidrag