Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Senaste
Arkiv
Ahead of print
Om
Om tidskriften
Bidrag
Redaktion
Kontakt
Dataskyddspolicy
Søg
Registrera
Logga in
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 28 Nr. 4 (2023): Förändring och kontinuitet i pedagogiska verksamheter
Årg. 28 Nr. 4 (2023): Förändring och kontinuitet i pedagogiska verksamheter
DOI:
https://doi.org/10.15626/pfs28.04
Publiceret:
2024-01-11
Hele nummeret
Pdf (Svenska)
Articles
Innehåll och pedagogiska diskurser på lärares kompetensutvecklingsmarknad
en studie av insatser som genererar fakturor
Magnus Levinsson, Anita Norlund, Lill Langelotz
7-37
Pdf (Svenska)
Barns berättelser om spel i kamratgruppen
Helen Melander Bowden
38-63
Pdf (Svenska)
Undervisning i ett fritidshem för alla?
Marina Wernholm
64-88
Pdf (Svenska)
Hur diskrimineringslagstiftning blir till en lösning för skolan
en policyanalys av barn- och elevskyddslagens framväxt
Maria Rosén
89-116
Pdf (Svenska)
Teknisk, praktisk och frigörande kvalitet i fritidshemmets systematiska kvalitetsarbete
Eva Kane
117-141
Pdf (Svenska)
Didaktik i fritidshem ur svenska rektorers perspektiv: särskiljande föreställningar möter en pedagogisk praktik
Lena Boström, Helene Elvstrand, Monica Orwehag
142-171
Pdf (Svenska)
Kartläggning av elevers kunskaper och kompetenser på Språkintroduktionsprogrammet
Åsa Wedin
172-193
Pdf (Svenska)
Gymnasieelevers kontextuella meningsskapande:
agens i teori och praktik
Tina Kullenberg, Anders Eklöf, Lars-Erik Nilsson
194-218
Pdf (Svenska)
English summaries
219-229
Pdf (Svenska)
Sprog
English
Svenska
Dansk
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer
Indsend
Indsend